Często zadawane pytania (FAQ)
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów oraz wybranej formy dostawy. Przeważnie zamówienia są realizowane w ciągu 2-5 dni roboczych.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce zwrotów.
Jak mogę zgłosić reklamację?
W przypadku wadliwego produktu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Zapewnimy dalsze instrukcje dotyczące zgłoszenia reklamacji i przesyłki produktu do naszego centrum serwisowego. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce reklamacji.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, postaramy się uwzględnić Twoje życzenia.
Czy oferujecie wsparcie techniczne?
Tak, oferujemy wsparcie techniczne dla naszych produktów. Jeśli masz pytania lub problemy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy produkty objęte są gwarancją?
Tak, wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją. W przypadku problemów z produktem prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.