Reklamacje i gwarancja
1. Gwarancja
- Wszystkie produkty sprzedawane przez SounDemo objęte są 2-letnią gwarancją producenta, liczoną od daty zakupu.
- Gwarancja obejmuje wady fabryczne i defekty materiałowe
2. Warunki gwarancji
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, przeróbek lub napraw dokonanych przez osoby nieuprawnione, oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.
- SounDemo zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy lub wymiany produktu, jeśli stwierdzi, że uszkodzenie powstało na skutek działań wykluczonych z gwarancji.
3. Zgłaszanie reklamacji
- W przypadku wykrycia wady lub usterki, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przez poniższy formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu [numer telefonu], aby zgłosić reklamację.
- Przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o podanie numeru zamówienia oraz dokładny opis problemu.
4. Procedura reklamacyjna
- Po zgłoszeniu reklamacji, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszych kroków.
- W przypadku konieczności naprawy, produkt może zostać odesłany do naszego centrum serwisowego. SounDemo pokrywa koszty przesyłki w obie strony.
5. Centrum serwisowe
- SounDemo posiada własne centrum serwisowe, w którym prowadzimy naprawy gwarancyjne.
- Nasz zespół serwisowy dokłada wszelkich starań, aby naprawa została wykonana w jak najkrótszym czasie.
6. Decyzja reklamacyjna
- Po ocenie stanu produktu, SounDemo podejmie decyzję o uznaniu reklamacji i naprawie, wymianie produktu na nowy lub zwrocie kosztów.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, koszty naprawy oraz ewentualnej wysyłki ponosi SounDemo.
Dziękujemy za wybór SounDemo. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!